Kajaani-Helsinki

  • Tämä lento oli paluumatkani joulun vietosta Kainuusta. Tällä kertaa olin matkalla yksin, sillä loppuosa perheestä jäi vielä sinne lomailemaan. Tapani mukaan vaihtelin taas istumapaikkaa useamman kerran ennen lentoa, jotta saisin paikan ilman vieruskaveria. Tämä tapa on ehkä vähän kyseenalainen, sillä…

    Jatka lukemista

  • Lensin tämän lennon osana perheeni lomamatkaa Italiaan. Vietämme kesäisin paljon aikaa Kainuussa, joten tällä kertaa lähdimme reissuun sieltä vaikka asummekin Helsingissä. Näidenkin Helsingin ja Kajaanin välisten maakuntalentojen tulevaisuus on koko ajan vaakalaudalla, joten hyödynnämme tätä mahdollisuutta mielellämme kun se vielä…

    Jatka lukemista